Filme Noi:
    Vizionează filme online noi subtitrate...

Spune-mi că eşti a mea Ep 151 online subtitrat

Spune-mi că eşti a mea Episodul 151 online subtitrat - Montserrat (Angelique Boyer) este o femeie tânără şi atrăgătoare cu o situaţie materială aparent foarte bună. Cu toate acestea, ea nu este fericită, deoarece se află sub controlul total al mamei sale, Graciela (Daniela Castro), care este interesată exclusiv de imaginea familiei lor. Aceasta încearcă să găsească orice soluţie să iasă din faliment şi îi aranjează pe ascuns fiicei sale căsătoria cu Sebastian de Icaza, un bărbat bogat. Montserrat nu e dispusă să se mărite din interes şi se întâlneşte cu Jose Luis (Luis Roberto Guzmán) fără ştirea părinţilor săi.

Ea decide să anuleze logodna cu Sebastian, însă mama ei nu se dă bătută şi începe căutarea unui nou pretendent cu situaţie materială foarte bună. Astfel, ea află că muncitorul de la ferma din apropiere, Alejandro (Sebastian Rulli) este moştenitorul lui Don Benjamin Almonte, un bărbat crud şi foarte puternic.

Prin urmare, Graciela se aliază cu Alejandro în schimbul unei averi considerabile şi îi jură că viitoarea sa soţie nu va afla niciodată despre complotul dintre ei. Astfel, începe o întreagă aventură.

Vizionează Spune-mi că eşti a mea Ep 151 online subtitrat

Vă rugăm să alegeți unul din serverele de mai jos
↪ SERVER VK
↪ SERVER MailRu
↪ SERVER FastUpload
Vizionat de
( Clic aici pentru vizionare )
Vizionat de
( Clic aici pentru vizionare )
Vizionat de
( Clic aici pentru vizionare )

Cum puteți viziona Spune-mi că eşti a mea Ep 151 online subtitrat - Vă rugăm să alegi unul de serverele de mai sus, în pagina următoare se va deschide o reclamă care durează 5 secunde. După cele 5 secunde apasă butonul din partea dreapta - sus. Acest buton se numește - SKIP AD sau SKID THIS AD.

Vă mulțumim pentru că ați ales acest blog cu filme online subtitrate în română gratis.

De asemenea vă recomandăm să vizionați unul din filmele afișate mai jos:

Distribuie acest film :
 
Vizionează filme online noi subtitrate în română - Pe acest blog găsești cea mai mare colecție de filme online subtitrate în limba română gratis.
Copyright © 2014. Vizionează filme online noi subtitrate în română